مهربان/ بیدار /تا اخرین لحظات




























هم سلولی...



تومهربانی........

  .دوستت   دارم تو بیدار ماندی تا اخرین لحظه با من..........

دوستت دارم چون خیلی قلب بزرگی داری..........

دوستت دارم چون بخشیدی گناهم...........

دوستت دارم چون چتر تو بود روی سرم تا باران بند امد..........

دوستت دارم چون تحمل کردی تا حرف هایم به پایان رسید.......

تو غریبه ای بودی که هر چند کوتاه با تو شاد بودم.......

تو بودی که نگاهت را دریغ نکردی وقتی تشنه بودم........

از زیبایی تو حرفی نیست اما مرام زیبایت مرا شیفته کرد.........

با تمام وجود وبا اشتیاق میگویم که دوستت دارم.........

سربلندیت افتخارم.....شادیت شادیم.........غم هایت روی شانه هایم....اشک هایت یادگارت در قلبم.

شعر میشوم برای تنهایی هایت.....خدایا مستجاب کن دعا ها یش را...........

خدایا کسی نفهمید دلیل خنده هایش را......ولی تو میدانی حقیقت قلبش را.

پسسسسسسسسسسسسسسس پناهششششششش باششششششششش

خدایا کس نداند دلیل ترس هایش را...لیک تو خوب میدانی.......

پسسسسسسسسسسسسسسس پناهششششششش باششششششششش.r.m

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + شنبه 13 خرداد 1392 / 1:37 /
- Online Support by www.1abzar.com --->